Verzending

Je hebt je bestelling geplaatst, wat nu?
Allereerst willen we je bedanken voor je bestelling en het vertrouwen in ons. We streven er altijd naar om het bestelproces zo soepel mogelijk te laten verlopen. We werken voortdurend aan verbeteringen, zoals snellere leveringstijden en meer verzendopties.

Alle producten die je bij ons bestelt, zijn op voorraad, wat betekent dat de levering snel zal zijn! Als de bestelling op een doordeweekse dag vóór 16:00 uur wordt geplaatst, ontvang je de volgende dag je bestelling.

De bestelling wordt door ons ontvangen
Wanneer de bestelling op een doordeweekse dag vóór 16:00 uur door ons wordt ontvangen, gaan we direct aan de slag met het verwerken van de bestelling voor jou. We maken gebruik van zeer efficiënte logistieke software, waarmee we je bestelling met slechts een paar klikken, een doos en wat plakband gereed kunnen maken.

Je ontvangt dan ook spoedig een bevestiging dat de bestelling is voltooid en klaar is voor verzending. Je ontvangt van ons een Track en Trace-code in een aparte e-mail, waarmee je de bestelling kunt volgen.

Pakket wordt bezorgd maar je bent niet thuis
Het kan voorkomen dat je niet thuis bent wanneer je pakket wordt bezorgd. We versturen alle pakketten per aangetekende post en alleen naar het opgegeven adres op het pakket. Daarom zal de vervoerder het pakket de volgende dag opnieuw aanbieden. Als het opnieuw gebeurt dat je niet thuis bent, wordt het pakket afgeleverd bij het betreffende afhaalpunt van de vervoerder. Je hebt twee weken de tijd om het pakket op te halen voordat het wordt teruggestuurd.

Vertraging
Natuurlijk kan het voorkomen dat er vertraging optreedt bij de bezorging door de vervoerder. Je kunt dit altijd controleren met de Track en Trace-code die je van de vervoerder ontvangt. Als je de bestelling dringend nodig hebt, neem dan contact met ons op. We zullen er alles aan doen om dit probleem samen met jou op te lossen.

Verzendkosten
De verzendkosten bedragen €5,95 per bestelling.

Leveringsmethode/opties
Bij het plaatsen van een bestelling wordt deze verzonden met PostNL.

Verzenden naar een ander adres
Tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres kiezen, dat apart moet worden ingevuld.

Afhalen bij ons magazijn in Leek
Bestellingen kunnen worden afgehaald bij ons magazijn in Leek. Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging en we maken een afspraak voor het ophalen van de bestelling.

Het adres van ons magazijn is:
Vossenkamp 7-J 9351 VR Leek

Bestelstatus
Wanneer je een bestelbevestiging per e-mail ontvangt, wordt de bestelling verwerkt. Zodra de bestelling wordt opgehaald door de vervoerder, ontvang je een Track en Trace-code om je bestelling te volgen. De bestelling kan worden geannuleerd door contact op te nemen met de klantenservice.